1. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

1.2 Chce-li Kupující odstoupit od smlouvy, musí o tom Prodávajícího informovat písemně na e-mailovou adresu: destaservis@email.cz nebo poštou na adresu: Drahanovice 174, 783 44 Drahanovice.

1.3 Kupující vrátí zboží na vlastní náklady na adresu Prodávajícího nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu, včetně veškerého příslušenství a dokladů.

1.4 Po obdržení vráceného zboží Prodávající vrátí Kupujícímu částku za zboží včetně nákladů na dopravu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se nedohodnou jinak.

1.5 Právo na odstoupení od smlouvy nevzniká u zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo bylo po dodání nevratně smícháno s jiným zbožím.

2. Reklamace a záruka

2.1 Prodávající odpovídá za vady zboží v rozsahu stanoveném zákonem a poskytuje záruku po dobu [např. 24 měsíců] ode dne převzetí zboží Kupujícím.

2.2 Vyskytne-li se na zboží vada, kterou lze v rámci zákonné záruky reklamovat, má Kupující právo uplatnit reklamaci.

2.3 Reklamaci je možné uplatnit písemně na adrese Drahanovice 174, 783 44 Drahanovice nebo na e-mailu destaservis@email.cz. Kupující je povinen uvést popis vady a doložit doklad o nákupu zboží.

2.4 Kupující doručí reklamované zboží na vlastní náklady na adresu Prodávajícího.

2.5 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne doručení zboží k reklamaci. V případě oprávněné reklamace bude Kupujícímu nabídnuta oprava, výměna zboží, sleva z kupní ceny nebo vrácení peněz.

2.6 O výsledku reklamace bude Kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

3. Náklady spojené s reklamací

3.1 Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, má Kupující právo na náhradu přiměřených nákladů spojených s reklamací. K vyřízení tohoto nároku je třeba doložit potvrzení o zaplacení přepravy reklamovaného zboží.

3.2 V případě zamítnutí reklamace nemá Kupující nárok na náhradu nákladů spojených s doručením zboží.